Archive for 4/12/2013

A mi no m’agrada gens el peix, cap tipus de peix, cap, cap, cap! Mai no m’ha agradat. Quan era petita la meva mare em deia que havia de menjar molt peix perquè és molt saludable i nutritiu, i me’n donava cada dia per sopar. El que més detesto del peix és que està ple d’espines i quan mastegues has de vigilar perquè sinó et punxes i les espines se’t poden clavar al coll!

Núria Fabré

1r d’ESO B

No m’agrada gens el peix i és per una senzilla raó.

Resulta que quan era molt petita els meus pares em feien menjar peix dos o tres cops a la setmana i és clar va arribar un punt que el vaig avorrir. També passa que, abans menjava peix de més bona qualitat però ara, amb la crisi, la qualitat… S’ha de mirar per la butxaca!
Ah!. Però el marisc és deliciós… Qui parla de crisi!

Júlia Puigdomènech

1r d’ESO B

Cargols!!!!!

Odio els cargols!!! Quan veig, de tant en tant, el meu pare menjar cargols em vénen esgarrifances, perquè sento el crec-crec quan mastega.

No és que no m’agradin els cargols, és que em fa angunia menjar-me un animal, que normalment veig a terra, ple de babes i ben llefiscós.

I ara encara en menjaré menys pensant que l’altre dia en vaig trepitjar un!

 QUIN FÀSTIC!

Júlia Gibaja

1r d’ESO B

La fruita

A mi no m’agrada gens la fruita. Ja sé que va molt be per la salut, però és que em fa venir esgarrifances. La trobo tan dolenta…, sobretot la pera i la poma. Aquestes tenen un gust  massa dolç, és insuportable. I la seva textura em fa venir vòmits. La  mare sempre insisteix  però no ho aconseguirà. Ara, però,  m’obliga a beure un suc de taronja, poma i pastanaga cada dia per esmorzar.

L’única fruita que és una mica  més  suportable  és la mandarina. No és que m’agradi molt, però com a mínim és comestible.

Aniol Casassas

1r d’ESO B

A mi no m’agrada el pebrot

L’aliment que menys m’agrada és el pebrot. Quan era petita, tampoc no m’agradava, però la mare em deia que n’havia de menjar per estar sana.

-Per què m’ha d’agradar?, em pregunto.

La mare molts cops em posa pebrot a les coses que menjo, i sé que ho fa expressament! No ho entenc!, per què en fa si és a l’única  a qui li agrada?

Al meu pare tampoc no li agrada i del meu germà… ja ni en parlem! Així que li he dit a la mare que no en volia més, i m’ha dit que no me’n feia pas per fer-me empipar, sinó que ho feia perquè mengés verdura, ja que és molt saludable per la meva salut.

Carla Silvestre

1r d’ESO B

Read Full Post »